gerçek dünyaya mektuplar #1

add a comment  | 



neden yanımda değilsin ki? neden bu kadar ulaşılmazsın...

imkansızsın. bunu sen de ben de biliyoruz. sen bilmiyorsun gerçi. herhangi biriyim senin için. herhangi biri olduğumu bile bilmiyorsun.

o güzel yüzüne bir kez dokunmak için neleri vermezdim. ama öyle şımarıksın ki buna değeceğine emin bile değilim. beni bi peçete gibi kullanıp atarsın sen. beklenir valla.

dudakların, gözlerin, vücudun. bu kadar özel olmak zorunda mısın. nasıl böyle olabiliyorsun? bu kadar mükemmel?? ben bir bayanken senin gibi güzel bir fiziğim yok. ne kadar gıcıksın. insan biraz kilo alır ne bileyim. ne güzel şeysin sen öyle. tamam şımarma hemen. zaten şımarıksın, plus şımarık olma bari.

şımarıkken ne tatlısın. yanında olsam bile beni unutur kameralara şımarırsın sen.

sen uzakta güzelsin.

hayal dünyamdan hiç çıkma.

gerçek dünyama yaklaşma. bu ülkeye de sakın gelme.

çok fena yaparım.

Yorum Gönder

yorumun için teşekkür ederiiiz ^^

imza: jagesu & fishae ♥